Änglagård 3

(B i l d e r   f r å n   g o o g l e )
Kanske lite sent att berätta nu men jag var iallafall & såg Änglagård - Tredje gången gillt igår ;) Har väntat på den i flera månader, herregud. I somras tänkte jag "men fan det är ju flera månader kvar..!" så ni kan ju tänka er hur fort tiden har gått. Har ju haft fullt upp i skolan under tiden jag har väntat så det har ju gått bra ändå.

Filmen var bra men jag tyckte inte att det hände så mycket. Väntade hela tiden på att nånting skulle hända men den var ganska långtråkig. Skrattade ju ibland & så men själva handlingen var exakt likadan som dom andra filmerna (?). Molly Nutley tyckte jag däremot gjorde ett väldigt bra jobb som Alice i filmen :D
Jag tänker absolut ladda ner filmen när det går för att se vissa scener igen, I always do.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0