Hjälp mig..

God morgon! :D Ah, eller.. god dag kanske man kan säga. Det blir ju fan snart mörkt ute igen, och jag vaknade för ett tag sen ju. Då kan man ju gå & lägga sig igen då.
Sov länge för jag har inget bestämt för dagen så jag kommer ju på riktigt ruttna innan jullovet är slut. Borde det inte vara kul att vara ledig? Nej, tydligen inte. Man väntar ju på julafton men min julafton blev katastrof ändå så vad väntar man på nu.. nyårsafton eller? Typ.

Som sagt, har inga planer för dagen så jag är nog hemma och sover hela dagen eller tittar på en film om och om igen, så brukar det bli.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Goddag <3 följ mig på bloglovin <3

Hoppas din dag blir underbar <3

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-27 @ 15:14:54
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0